Selasa, 15 Juli 2014

Tulisan Tetangga

  • "Saat kita tengah sedih, takkan mungkin seorang pun tahu apa yang kita rasakan. Kita cuba nak luahkan tapi akhirnya airmata yang menemani".
  • "Kesedihan yang kamu alami kerana mengalami ujian dariNya bukan bermaksud Dia tak menyayangimu.Dia hanya ingin kamu lebih kuat dalam hidup"
  • "Kadang kamu bertemu seseorang yang sangat berarti dalam hidupmu hanya tuk menyadari pada akhirnya kamu harus melepaskannya"
  • "Orang yang paling rugi ialah, dia yg melepaskan orang yg betul betul sayangkan dia, kerana dia mengejar orang yg dia betul betul sayangkan."



Ayat kat atas nie aku copy dari @cinta remaja tweet . Sebab membuad kan aku rasa semua tu betul . Hahahahahaha . Forget it la . Aku perlu kan jawapan kenapa aku masih ta bole lupakan dia dan kenapa dia selalu dalam fikiran aku . APA ? sebab SAYANG ? itu mungkin salah satu sebab nya . Tapi aku na jawapan lain . Semua pendapat orang yang aku tanya , pasti jawapan yang sama diaorang bagi . Fuhhh ~ SAYANG SAYANG SAYANG ! dia bukan milik aku . Grrrr ~ *mengamok tetbe* . Andai di beri peluang untuk memiliki dia , aku akan cuba tolak . *tapi benda tu yang kau na sebenarnya kan ily ! ta elok tipu diri sendiri* (◐‿◑) . Haiissshhhh ~ After break , pintu hati aku masih tertutup untuk sesiap atau kata lain nya , aku DAH TAK ADA PERASAAN NAK BERCINTA ! , Cukup-II la . Aku na REHAT kan HATI ni . Tapi kalau ada yang SAYANG aku , harap meke-II bersabar la ye . Kena tunggu si myrul ni pulangkan kunci pintu hati aku ni . HAHAHAHAHAHA ! Dia siap solex lagi -_-" . 


Hhah ! baca ayat tu ye ~ jalan-II kehidupan kita ALLAH telah dirancang dengan elok . Ta selamanya ALLAH akan biar kan kita dengan keSEDIHan . Pasti akan ALLAH datang kan keBAHAGIAan yang mungkin bukan sekarang . Dan mungkin sekarang ALLAH pisahkan dia dengan kita dengan tujuan tersendiri untuk kita berjumpa orang yang lebih baik dari dia . *betul ke ta aku taip nie -_-"* . So ! untuk tutup entry kali nie , aku BAHAGIA dan SENANG HATI sebab ALLAH sentiasa ada bila aku SEDIH :) .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar